REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Wszystkie przedmioty w naszej ofercie są fabrycznie nowe.
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia, który jest zamieszczony na stronie sklepu internetowego. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie realizacji zamówienia. Przesyłając zamówienie, Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży ze sklepem. Po otrzymaniu zamówienia sklep przesyła Klientowi e-mailem specyfikację otrzymanego zamówienia. Nie jest ona jeszcze potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. W następnym e-mailu, który wyślemy w ciągu najdłużej 24 godzin określimy dostępność towarów i termin realizacji zamówienia. Wszelkie przelewy dokonane przez Klienta przed potwierdzeniem terminu realizacji będą traktowane jako przedpłata na poczet realizacji zamówienia. Przedpłata ta zostanie zwrócona Kupującemu w przypadku, gdyby sklep nie był w stanie zrealizować zamówienia.
Istnieje możliwość odbioru osobistego (po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności towaru) w naszej siedzibie w Pabianicach przy ulicy św.Jana 48 od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
Koszt wysyłki zawiera opłatę pocztową, koszt opakowania i podatek VAT.
W przypadku otrzymania paczki kurierskiej uszkodzonej proszę KONIECZNIE spisać protokół szkody. Nie spisanie takiego protokołu a podpisanie się w rubryce "Potwierdzam odbiór bez zastrzeżeń" utrudnia nam dochodzenie odszkodowania.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może w formie pisemnej (wysyłając nam wypełniony i podpisany formularz zwrotu) odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar musi być kompletny z oryginalnym paragonem. Towar powinien być w niezmienionym stanie, chyba że zwykłe oględziny wymagały np. zdjęcia opakowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towary zwracane Klient wysyła na swój koszt. Zwroty nie dotyczą towarów wykonanych na zamówienie.
GWARANCJE I REKLAMACJE
Towar sprzedawany w sklepie internetowym fif-sklep.pl jest objęty gwarancją producenta. Firma Mapex sp.j. zastrzega sobie termin 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego z decyzją: Oddalone. Towar, którego zwrot, reklamacja bądź wymiana nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Kupującego.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości w sprawie losu przesyłki czy procedury z nią związanej prosimy o kontakt telefoniczny 697 670 684 lub pocztą elektroniczną na adres: biuro@mapex.com.pl